Wednesday, 28 December 2011

Churp Churp :)

Assalamualaikum :) HeLLo BLogger ^^


Nampak tak iklan kat atas tu ? One click please :)
Kalau Rajin click lah , Nak click semua pun boleh . 
Yang penting hati kena ikhlas lah ^^
Setiap orang click sy dapat duit :) Takkan taknak tolong sy kan ?
Kalau sape sape nak join pun boleh gak . Click here : SIGN UP ^^

Tuesday, 27 December 2011


Aku menangis bukan kerana aku memerlukanmu , bukan kerane ak ingin kau kembali padaku tetapi kerana ak akhirnye menyedari ak terpakse beLajar melepaskanmu pergi -,-



Aku akhirnye dapat menerima perpisahan kite dan benar benar percaya bahawe ak boleh hidup tanpamu . Ak akhirnye dapat menerima tragedi cinta kite . Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanye .
Ak tewas dan jatuh cinta sekaly lagy .


Cinta sejati ialah apabile kite masih mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahagiaan untuknye walaupun jika terpaksa melepaskan dia pergi :(
Orang yg putus cinta sering kali berakhir dgn airmate --'


Soal Cinta adalah soal hati . Ia juga soal jodoh . Manusia hanye mampu merangcang tapi tuhan yg menentukan jodoh kite .


Sejauh dan sedalam mane pun cinta kite terhadap orang , kalau ia bukan jodoh kite itu bermakne Cinta Monyet .
Cinta Tidak Selalu Bersama Jodoh Tetapi Jodoh Sentiasa Bersama Kite :)


Melupakan seseorang yg disayangi amat sukar .
Jika Kite mencintai seseorang , kite akan sentiasa mendoakannye walaupun dia tidak lagi berada disisi kite -,-